موج چهارم | موج هوشمندی | بیمه عمر | بیمه زندگی | سازمان فروش

سازمان فروش موج چهارم

سازمان فروش موج چهارم با همکاری ۴ مجموعه بزرگ بیمه ای در راستای حفظ و پشتیبانی و همچنین ایجاد فرصت برابر آموزشی برای سازمان فروش تشکیل شده است. وسعت این سازمان فروش موج چهارم به اندازه کل کشور است. در حرکت موج چهارم، همه اعضای سازمان فروش بطور یکسان از آموزش ها برخوردار خواهند شد.
ما در موج چهارم معقدیم اعضای کل سازمان به منزله ی یک پیکر واحد هستند و می بایست از امکانات آموزشی برابری برخوردار شده و همه برای رسیدن به اهداف تیمی تلاش نمایند. کار تیم ورک در موج چهارم جزو اولویت های اصلی بوده و همواره تلاش خواهیم کرد که با آموزش های به روز و کاربردی، پویایی سازمان را حفظ کرده و در جهت رشد پایدار آن بکوشیم.
سازمان فروش موج چهارم متشکل از مدیران آموزش و فروشی است که با تمام وجودشان برای حفظ، حمایت و پشتیبانی آن تلاش می کنند. این مدیران با سیاستهای آموزشی و جذب خود اقدام به گسترش سازمان در اقصی نقاط کشور نموده و هر لحظه در حال توسعه آن هستند.
اغلب کارهای سازمان فروش بر بستر مجازی صورت می گیرد و نمایندگان در سراسر کشور از پشتیبانی آنلاین برخوردار هستند. در همین حین کلاسها، کارگاهها، سمینار ها و همایش های آموزشی نیز برگزار می شود.
در حال حاضر سازمان فروش این ۴ مجموعه بیمه نزدیک به ۱۲ هزار نماینده می باشد.
مجموعه آینده سازان رفاه و تأمین آتیه – آرتا
مجموعه مشاوران بیمه ای نواندیش – مبین
مجموعه مشاوراه بیمه ای نسل آینده – مبنا
مجموعه مشاوران حرفه ای بیمه – محب